ASPN teikiančioms įmonėms
Nuo 2025 m. sausio 1 dienos įsigalioja reikalavimas ambulatorines slaugos paslaugas namuose (ASPN) teikiančioms įmonėms registruoti ir saugoti darbuotojų lokaciją paslaugų teikimo metu, pasinaudojant IT priemonėmis. Globaplius užtikrina atitikimą įstatymo reikalavimams, bet ir suteikia papildomą naudą administruojančioms įmonėms.




Darbuotojo mobilioji aplikacija
Įmonės darbuotojas, teikiantis ASPN paslaugas, gali lengvai valdyti vizitus, matyti visą su klientu susijusią informaciją. Darbuotojui nebereikia pildyti popierinių ataskaitų, nes tai atliekama automatiniu būdu.
Administratoriaus panelė
Jūsų įmonės administratorius gali lengvai valdyti įmonės darbuotojus ir klientus, priskirti vizitus, planuoti maršrutus, matyti dabartinę darbuotojo lokaciją ir formuoti reikiamas ataskaitos formas.
Aktualios funkcijos
Pagrindinės funkcijos, kurios reikalingos atitikti nuo 2025 metų sausio 1 d. įsigaliosiantiems įstatymo pakeitimams, bei padėsiančios Jūsų įmonei optimizuoti kaštus.
Darbuotojų kalendorius
Įmonės administratorius gali patogiai sudėlioti vizitus ASPN teikiančiam personalui, taip išvengiant prastovų ir optimizuojant darbo laiką. Darbuotojui pateikiamas patogus vizitų kalendorius su visa reikiama informacija.


Visa informacija telefone
ASPN paslaugas teikiančiam personalui visa su klientu susijusi informacija ir reikiamų atlikti paslaugų informacija pateikiama telefone. Suteikus paslaugą, sistema automatiškai suformuoja reikiamą ataskaitą.
Sistema fiksuoja darbuotojo būvimo vietą ir išsaugo ją 12 mėnesių, kaip tai numato įstatymo pakeitimas. Įmonės administratorius gali realiu laiku matyti darbuotojo būvimo vietą ir pagal ją sudėlioti vizitus.
Darbuotojo vietos fiksavimas



